Një foshnjë robot ishte një yll i ftuar në pasarelë në shfaqjen e modës Schiaparelli në Paris në fillim të këtij viti.
Maggie Maurer, e cila kishte ecur disa sezone më parë derisa ishte shtatzënë, vitin e kaluar ndau një foto të saj duke ushqyer me gji vogëlushin në prapaskenë dhe e shoqëroi teksa kishte veshur një veshje sfiduese, jo miqësore për fëmijën, krejt të bardhë, transmeton Arbëria TV.
Ishte një moment çuditërisht i butë.
“Unë pata aftësinë për ta sjellë atë në jetë, sepse fëmija im është i asaj madhësie,” thotë Maurer, “për t’i dhënë atij kujdes, erdhi shumë natyrshëm.”
Ndërsa kjo foshnjë ishte bërë nga kristale Swarovski, telefona me rrota dhe mbeturina të tjera elektronike, ato të jetës reale u panë në pasarelë këtë sezon, si në utero ashtu edhe jashtë saj.
Në shfaqjen e stilistit francez Marine Serre, një modele mbante një foshnjë në një hobe të markës me gjysmëhënën e etiketës. Në markën e njohur të Nju Jorkut, Collina Strada, një modele eci gjatë javës së 32-të të shtatzënisë.
Sipas Natassa Stamouli, redaktore digjitale në 1 Granary, për disa profesionistë të modës, pamja e foshnjave në pasarela mund të “thumboj.
Platforma kryesore globale e edukimit të modës dhe rrjeti kreativ publikoi së fundmi kërkime të reja duke nxjerrë në pah se sa e vështirë është të jesh nënë në industri. Ata intervistuan disenjatore femra dhe zbuluan se shumica përmendën mungesën e mbështetjes për mëmësinë si një shembull të spikatur të paragjykimeve gjinore në modë.
“Ne kemi folur me drejtuesit e stilistëve në shtëpitë luksoze, të cilët fshehin faktin se kanë fëmijë, nga frika se mos shihen si të papërkushtuar sa duhet”, thotë Stamouli, “kemi dëgjuar shumë histori të departamenteve të burimeve njerëzore që refuzojnë një kandidat të aftë. sepse ‘mëmësia e tyre mund t’i shpërqendrojë’.
Stamouli përmbledh qëndrimin e industrisë:
”Në studiot e dizajnit luksoz, të qenit ose dëshira për t’u bërë prind, veçanërisht nënë, shihet si një kërcënim për profilin e vetëm të pranueshëm të punës: profesionisti i përkushtuar në fund të fundit, jeta e të cilit është moda.”
Maurer e gjeti përvojën e saj të të qenit nënë në industri “tepër çliruese dhe tepër mbështetëse”. Por ajo thekson se kjo është ndoshta për shkak se ajo është një modele.
“Unë punoj vetëm për një ditë, nëse je dizajner, ti po punon një punë që kërkon të shkosh në një zyrë çdo ditë. Çdo stilist me të cilin kam punuar ndonjëherë është punëtor, sepse kjo është ajo që kërkon industria.”
Stamouli thotë se këto pritshmëri shkojnë përtej pozicioneve kryesore: “Në stilim, shkrim dhe marka të pavarura, të qenit freelancer është bërë normë, duke i çuar profesionistët e modës në një qorrsokak paqëndrueshmërie dhe pasigurie financiare.
Të mbetesh shtatzënë, të bësh një udhëtim fertiliteti, të marrësh lejen e lehonisë dhe të bëhesh nënë kërkojnë kohë të lirë, një gjendje të qetë mendore dhe njëfarë stabiliteti financiar. Shumica e punëve të modës nuk mund të ofrojnë asnjë nga këto gjëra.”
Hulumtimi rezonon me stilisten e qëndrueshme dhe nënën e dy fëmijëve Amy Powney, e cila drejton labelin e saj, Mother of Pearl. Ajo dikur kishte një agjent rekrutimi duke dashur të dinte hapat e saj të ardhshëm, trasmeton Arbëria TV.
“Në mënyrë të ndarë thashë: “Unë thjesht dua të ritheksoj, nëse ndonjëherë më lind një mundësi, fëmijët e mi vijnë të parët dhe unë nuk do ta ndryshoj këtë”. Toni i bisedës ndryshoi pas kësaj.”
Ajo beson se ekziston një pritshmëri që “nëse dëshiron të jesh drejtor kreativ i një marke të madhe, thjesht duhet të bësh punën, kjo është ajo. Nuk mendoj se ka një bisedë se si mund të mbështetesh, të bëhesh nënë dhe të kesh fleksibilitet.”
Është turp, thotë redaktori i shtypit të 1 Granary, Aya Noël, “sepse shumë nga nënat me të cilat kemi folur thonë se janë bërë punonjëse dhe krijuese më të mira pas lindjes së fëmijëve.
Ata e menaxhojnë kohën në mënyrë më efikase ose kanë më shumë durim ose ndjeshmëri. Industria jonë nuk duhet të humbasë këto aftësi thjesht sepse ne kemi një mentalitet të vjetër në mënyrën se si e strukturojmë studion. Ka anomali.
Phoebe Philo stilistja e parë e famshme që mori lejen e lehonisë si drejtoreshë krijuese e një shtëpie luksoze të modës. Megjithatë, jo shumë kohë më vonë, ajo la punën në Chloé për të kaluar katër vjet duke rritur familjen e saj.
Këtë sezon, stilistja Molly Goddard dhe drejtoresha e re kreative e Chloé, Chemana Kamali, bënë përpjekje të veçanta për t’u dorëzuar fëmijëve të tyre të vegjël kur u bënin harqet e tyre pas shfaqjes – duke dëshmuar se mashtrimi është, për disa, i mundur.
Philo konsiderohet shpesh si një shembull i fuqishëm i një gruaje që dizajnon rroba për gratë, ku dizenjatuesit meshkuj ndonjëherë humbasin shenjën. Nëse industria dëshiron të ruajë këtë lloj talenti, duket e arsyeshme që sistemi të jetë më i përshtatshëm për prindërit që edukojnë.
Këtu ka edhe një pikë më të gjerë. Ky moment i modës për mëmësinë përkon me përkeqësimin e hendekut të pagave. Sipas shifrave të publikuara javën e kaluar, nënat në Mbretërinë e Bashkuar fituan 4.44 £ më pak në orë se baballarët në vitin 2023.
Është se “sfilatat interesante po magjepsin fantazinë e “baby mama chic” pasi nivelet e lindjeve mes grave perëndimore po bien me shpejtësi”, thotë komentatorja e modës dhe identitetit Caryn Franklin.
“Vendet tona të punës me njëanshmëri gjinore nuk i kanë trajtuar kurrë nevojat e fuqisë punëtore të saj femërore dhe, kuptohet, disa gra moderne po zgjedhin përparimin në karrierë në vend të stresit për kujdesin ndaj fëmijëve dhe harresës së karrierës.”
Çfarë mund të bëjë më shumë industria për të mbështetur nënat?
“Ne kemi nevojë për një ndryshim të mentalitetit të punës,” thotë Noël. “I jepni fund mitit kulturor se krijimtaria dhe pasioni mund të ekzistojnë vetëm përmes sakrificës. Këtu po flasim për nënat, por kjo kulturë e punës i prek të gjithë.” /The Guardian/
/TV Arbëria