Arbëria TV

Blog Post

Arbëria TV > Kulturë-Histori > Sarkofagu i çiftit të martuar në Muzeun Britanik, një gënjeshtër historike etruske

Sarkofagu i çiftit të martuar në Muzeun Britanik, një gënjeshtër historike etruske

Një sarkofag i supozuar i çifteve të martuara i datuar në shekullin e 6-të para Krishtit u ble për një shumë të konsiderueshme në 1871 nga Muzeu Britanik në Londër nga antikuari Alessandro Castellani. I ashtuquajturi monument etrusk (një fals i madh, për të thënë të paktën!) ) Ai mbeti i ekspozuar gjatë në Muzeun prestigjioz të Londrës.

Në fakt objekti është bërë nga dy vëllezër të aftë skalpelini Pietro dhe Enrico Pinelli, të cilët morën sarkofagun e famshëm të çiftit të martuar që ruhet në Muzeun e Luvrit në Paris. Falsifikuesit pretendonin se e kishin gjetur në nekropolin e Cerveterit. Falsiteti i sarkofagut iu zbulua në 1893 ekspertëve britanikë nga Enrico Pinelli, i cili në atë kohë ishte një restaurator në Muzeun e Luvrit.

Midis 1915 dhe 1921 Muzeu Metropolitan i Nju Jorkut bleu (duke përdorur një tregtar romak Pietro Stettiner) tre kryevepra të supozuara të plastikës etruske, të pikturuara nga terrakote, të cilat u ekspozuan për publikun duke filluar nga viti 1933. Ishte një luftëtar i moshuar me mjekër dhe pa gishtin e madh të majtë krahu i djathtë (lartësia 202 cm), një kokë me një përkrenare (përmasa të mëdha) dhe një statujë që mendohet të jetë e Marsit (më shumë se 2 m e gjatë). Statujat u blenë në periudha të ndryshme dhe skulptura e Marsit, në veçanti, u pagua 40,000 dollarë. Kuratori që i bleu, John Marshall, shkroi se nuk mund të gjente asgjë afër rëndësisë së tyre. Në Buletinin MET specifikohej se luftëtarët ishin të krahasueshëm me veprat e tjera etruske të shekullit të 5-të para Krishtit. Historiania e artit Gisela Richter vlerësoi se statujat ishin “nën ndikimin grek, por të natyrës italiane”.

Megjithatë, shumë studiues shprehën hutime serioze në lidhje me origjinalitetin e artefakteve (Massimo Pallottino në 1937 i quajti ato “kukulla etruske”).
Hetimi i mëtejshëm (i kryer nga Joseph v. Arkeologët Noble nga MET) vërtetoi se statujat ishin të falsifikuara: në vitin 1960 testet kimike të kryera në smalt zbuluan mangan, një element që nuk përdorej nga populli etrusk.

Skulptori Alfredo Fioravanti më 5 janar 1961 deklaroi (rrëfeu) në konsullatën amerikane në Romë se i kishte realizuar figurat së bashku me vëllezërit Riccardo, Teodoro dhe Virginio Angelino Riccardi në punëtorinë e tyre Orvieto. Për të vërtetuar deklaratat e tij, Fioravanti dha një gisht të madh të lënë në dispozicion, i cili në fakt mungonte në një nga statujat (ajo e luftëtarit të vjetër). Një bronz nga Muzeu i Berlinit, një kokë e pikturuar në një vazo të ekspozuar në Muzeun Metropolitan dhe një figurë e sarkofagut të rremë etrusk nga Muzeu Britanik u përdorën si modele për krijimin e veprave. Për shkak se ata nuk kishin një furrë mjaft të madhe, statujat u bënë copa dhe më pas u montuan. Luftëtari i vjetër ishte pa krah, sepse falsifikimet nuk mund ta lidhnin atë me trupin e tij.
Më 15 shkurt 1961 (pas njëzet e tetë vjetësh ekspozimi publik) Muzeu Metropolitan njoftoi se statujat ishin falsifikuar.

Në objekt të rremë fr. , ndër të tjera, informacioni i përmbajtur në faqen e internetit më afër. colasantiaste,com Insights to art, 23 tetor 2016, “Sarkofagu i rremë i Cerveteri”; R. A. Staccioli, Luftëtarët “etruskë” të Nju Jorkut të njohur si fals, Studime Etruscan, XXIX, f. 317; si dhe lajmet e raportuara në faqet lafune. eu, “Ato falsifikime etruske që sulmuan Muzeun Metropolitan në NY” dhe Atlas Obscura “Statujat e falsifikuara “të lashta” që kanë mashtruar ekspertët e artit MET për dekada”.

Më poshtë keni fotot e falsifikimeve:

No description available.

No description available.

No description available.

No description available.

/TV Arbëria

Powered by WordPress